måndag 22 augusti 2011

Skara sommarland


Hej klassen hoppas ni mår bra. Något som jag har gjort under sommaren som jag vill dela med mig av är mitt besök på skara sommarland. Det var jätteroligt. Jag var där med min mamma, pappa och storasyster. Det såg stort och jättefint ut. Det finns karuseller, vattenrushkanor och utomhusbad.  Jag tävlade med min pappa i en av vattenrushelkanorna. Man åker ner med en matta och den som är nere först vinner och min pappa vann.  Jag åkte en ruchelkana där man behövde ha hjälm på sig för att den var så farlig. Sen simmade jag i en simbassäng som hette vågpolen. Det kom vågor var tionde minut.  Efter att vi badat gick vi och åt i en kebabresturang som låg i skara sommarland. Det smakade gott. Det fanns även djur som kameler och fiskar som man kunde titta på. Vi badade lite till efter att vi ätit sen så åkte vi karuseller. Dem var roliga. Jag åkte en karusell som var som larven fast mycket läskigare.  Allting var jätteroligt. Vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar