söndag 11 december 2011

IT-läxa till 20/12: Kommentera mera!

Elisabet Jagell,  CC (by)
Terminens sista IT-läxa går ut på att kommentera. En poäng med en blogg är att de som besöker bloggen skriver kommentarer och läser varandras kommentarer. Det är roligt att läsa vad andra tycker och tänker om det som står i inläggen. När olika tankar möts kan nya tankar födas!

Terminens sista IT-läxa är att bläddra igenom inläggen på V5:or och se allt vi jobbat med under terminen. Välj minst ett inlägg (med undantag för "IT-läx-inläggen") och skriv en kommentar - dina tankar om det vi gjort eller någon fråga om det vi gjorde.

8 kommentarer:

  1. Nu har jag kommenterat flera!

    SvaraRadera
  2. jag skrev under kvasikristaller//walle

    SvaraRadera
  3. jag tycker att det va påhittigt med vokis som adventskalender.

    //Blomman
    PS.Jag skrev en kommentar i inlägget också, jag kom inte ihåg vart man skulle skriva det.

    SvaraRadera
  4. Nu har jag komenterat några inlägg..


    //JOSSAN

    SvaraRadera
  5. Jag har kommenterat några länkar

    dedde

    SvaraRadera
  6. Nu har jag komenterat några inlgg på bloggen.

    //sirius

    SvaraRadera
  7. Så nu har jag komenterat inågra inlägg på bloggen
    \\C.ronaldo

    SvaraRadera
  8. Jag tyckte det var roligt med vokis på adventskalendern!

    //Jonte

    SvaraRadera